Diyarbakır'da yorgun merminin isabet ettiği kadın, yaralandı Diyarbakır'da yorgun merminin isabet ettiği kadın, yaralandı

AMED TIMES -  Diyarbakır Havalimanı’nda uçak seferlerinde yaşanan aksaklıklar ve saatler süren rötarlar gündemdeki sıcaklığını korurken bu aksaklıklara bir yenisi daha eklendi.

AJet firmasının bugün Diyarbakır-İstanbul seferini yapan uçağında arıza var gerekçesi ile yolcuların saatlerce havalimanında bekletmesine TÜRSAB’tan ve Diyarbakır Havaalanı Müdürü’nden tepki geldi.

‘Sürekli olarak aynı havayolları tarafından vatandaşlarımız mağdur edilmektedir’

Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Mezopotamya Temsil Kurulu Başkanı Serdar Baturay,  Yolcuları saatlerce uçak içerisinde mağdur eden ve yaklaşık 3-4 saat sonra hararet yaptığı gerekçesiyle yolcuları indiren Ajet Havayolları uçak firmasının bölgede yetkilisinin bulunmadığını söyledi.

'Bir gelen bir daha gelmek istemiyor'

Turizm sezonun başlamasıyla beraber özellikle bölgede bu tür olayların çok fazla yaşandığını belirten TURSAB Başkanı, “Sürekli olarak aynı havayolları tarafından vatandaşlarımız mağdur edilmektedir. Bölgemizde ne yazık ki yetkilileri bulunmamaktadır. Bu nedenle de kendilerine ulaşmakta bizler dahi çok sorun yaşamaktayız. Turizim sezonunun en yoğun olduğu bu dönemlerde acentalarımızda yolcularına yardımcı olamıyor. Bizler vatandaşlarımızla ilgilenemediğimiz zamanda turizmimizi etkileniyor. Bir gelen bir daha gelmek istemiyor ya da bilet satışı yapan acentalarımız ile  çalışmak istemiyorlar. AJet’in bu konularda vatandaşlara yardımcı olacak acentalarımızla ilgilenecek bir yetkilisinin bölgeye bir an evvel atanması gerekiyor” diye konuştu.

Diyarbakır Havalimanı Müdürü: Biz de bir firma yetkilisi bulamıyoruz!

Istanbul Thynin Yeni Markasi Ajet Ilk Ucusunu Yapti 6606946B32C36

Sürekli aynı firma tarafından Diyarbakır’da vatandaşların mağdur edilmesine ilişkin kendisine ulaştığımız Diyarbakır Havalimanı Müdürü Mustafa Durak’da “Sorunun farkındayız ama bizde bir yetkili bulamıyoruz” diyor.

Durak, AJet firmasından kaynaklı yaşanan rötarların toplumda ciddi mağduriyet ve şikayetlere neden olduğunun farkında olduklarını ancak yeni firma da (AJet’in) bu sorunları çözmek için bir muhatap bulamadıklarını belirtti.

Diyarbakır’a uçak seferlerinin yetersiz ve olmasına ilişkin de havalimanı müdürü, “Özellikle yaz mevsiminde, turistik seferlerin artmasından dolayı, birçok firma yurtdışı seferi yapıyor. Bu nedenle Diyarbakır’a olan uçak seferlerinin sayısında da ciddi düşüşten kaynaklı birçok firma sefelerini yapamıyor” dedi.

Ne olmuştu:

Diyarbakır -İstanbul seferini yapan AJet firması, uçağın bagaj yükünün fazla olduğu ve sıcaktan hararet yaptığı gerekçesi ile Diyarbakır'da yolcuları uçaktan indirmiş, yolcular  5 saaten fazla havalimanında bekletilmişti.

Kaynak: Amed Times