AMED - AJet, rötarlarıyla vatandaşları isyan ettirirken, Saadet Partisi Genel Merkez Başkanlık Divanı Üyesi Fesih Bozan, yaşanan mağduriyetleri dile getirdi. Bozan, AJet'in Diyarbakır'dan Ankara'ya olan seferlerinde sürekli rötarların yaşandığını ve Diyarbakırlıların seyahatlerini eziyete dönüştürdüğünü belirtti.
Bozan'ın açıklamalarına göre, AJet'in Anadolu Jet'e satılmasının ardından rötarsız bir sefere rastlanmadı. Diyarbakır'dan Ankara'ya seyahat edenler, sürekli olarak rötarlarla karşılaşıyor. 11 Haziran 2024 Salı günü saat 09:35'te yapılması gereken uçuşun, 1 saat 25 dakika rötarla gerçekleştiğini ve 11:25'te ancak kapıların kapatıldığını ifade etti.
AJet yetkililerinin mağduriyeti gidermek için yetersiz olduğunu savunan Bozan, Diyarbakır Hava Limanı'nda AJet yetkilisi bulunmadığını ve yer hizmetleriyle iletişime geçmek zorunda kaldıklarını belirtti.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın, vatandaşların haklarını korumak ve özel firmaların mağduriyet yaratmasını önlemekle görevli olduğunu vurgulayan Bozan, AJet'in sürekli olarak rötar yaptığını iddia etti ve Bakanlığın bu duruma müdahale etmesi gerektiğini söyledi.